Dobám, kdy makléřům stačilo vylepit inzerát na nástěnku a pak ho přidat na některý z inzertních portálů, už nenávratně odzvonilo. Abych vám zajistil ty nejlepší služby, nesmím nikdy usnout na vavřínech. Makléř musí sledovat ty nejnovější trendy a používat je i v praxi.
Pár fotek telefonem už nestačí
Aby inzerát zaujal na první pohled, musí obsahovat atraktivní fotografie nebo video. Díky tomu si člověk daleko lépe představí, jak celý prostor vypadá. Neodmyslitelnou součástí je samozřejmě i 2D nebo 3D půdorys a skvěle funguje i virtuální prohlídka, díky níž si můžete celou nemovitost projít, aniž byste vytáhli paty z domu. Čím více informací se člověk dozví z pohodlí svého domu, tím snazší pro něj bude rozhodování, jestli se vypraví na osobní prohlídku nebo ne. Inzerát bez kvalitních fotek a důležitých informací může často znamenat, že makléř neodvedl svou práci na 100 % a je dobré být o to více opatrný.
Jsme neustále na příjmu
I inzertní portály tedy dělají všechno pro to, aby byly pro své uživatele co nejpřívětivější. Skvělým nástrojem je tzv. hlídací pes, který vás do e-mailu upozorní na nově přidané nemovitosti, které splňují vaše kritéria. Vy tak ušetříte spoustu času s neustálým procházením nově přidaných nemovitostí, a zároveň zvýšíte šanci, že vám vaše vysněné bydlení někdo nevyfoukne. Pro nás makléře to pak znamená, že musíme být neustále na příjmu. Často nám totiž lidé píšou nebo volají i ve večerních hodinách a pokud chceme svou práci dělat dobře, musíme na to být připravení.
Kdo není na sítích, jako by nebyl
Sociální sítě už dávno neslouží jen pro povídání s kamarády. Profil na Facebooku nebo Instagramu totiž může skvěle pomoci realitním makléřům i profesionálům z jiných odvětví. Nejen, že se na nás spousta zákazníků obrací právě přes Messenger a sociální sítě. Profil může sloužit i jako vizitka konkrétního makléře, komunikační kanál i prostor pro představení jednotlivých nemovitostí. Díky reklamě můžeme přesně oslovit konkrétní cílovou skupinu a skvěle se dá pracovat i s Messenger botem. Mně například pomáhá automaticky odpovídat potenciálním zákazníkům a během pár vteřin jim stanovit odhad tržní ceny jejich nemovitosti.
A co umělá inteligence?
V posledních pár měsících hýbe realitním světem i umělá inteligence. Neustále vznikají nové nástroje, které mohou makléřům usnadnit práci s psaním inzerátů, virtual stagingem i mluveným slovem. Rozhodně si myslím, že je to oblast, která stojí za prozkoumání. Stále ale platí, že ani ty nejlepší nástroje nedokážou nahradit lidský faktor. Profesionální makléř musí znát realitní trh jako své boty a pro své klienty udělat vždy maximum. Pokud tedy hledáte někoho, kdo se postará o prodej nemovitosti v Olomouckém kraji a nebojí se využít všechny dostupné moderní nástroje, jsem tu pro vás.
Chcete znát cenu vaší nemovitosti? #odhadzdarma
Vyzkoušejte našeho digitálního asistenta, který Vám během 5 minut spočítá prodejní cenu Vaší nemovitosti. 👉👉👉👉👉👉
Stačí pouze jednou kliknout a my se s vámi spojíme!